Ny design ;)

Hejsan alla underbara läsare !
Som ni ser så har inte jag bloggat på hur länge som helst vilket beror på att underbara Nil ♥ har hållt på och fixat ny design på min blogg så ett tack till henne ! Såå, vad tycker ni om min design nu då? erkänn mycket bättre?

Dagarna innan det så orkade jag bara inte blogga, har varit jätte trött iom att jag pluggar sönder mig om kvällarna efter att jag jobbat och sånt men det har gått jättebra på praktiken trivs som fan :)
Dock blev jag väldigt irriterad idag när kocken började skrika på mig från ingenstans och ni vet hur mycke jag hatar när folk skriker blir helt gaalen så sa till Chefen o aah han sa till honom men de hjälpte ju inte direkt för så fort chefen hade stuckit och det bara var jakob kvar så började ju han igen o typ va skit sur för att ja hade sagt de o sånt så sa ja till honom att jag it har ngra problem med att ngn ska säga till mig om jag gör fel o sånt men gör de på rätt sätt, ja e liksom ingen kalb han ska skälla på och om han inte kunde prata på ett normalt sätt med mig så skulle han inte tala till mig överhuvudtaget ! Tycker ni inte jag har rätt?

Denna veckan har det inte hänt så speciellt mycke, jag och Jenina har umgåtts väldigt mycke, hon e förjävla go min bebe♥ Vi har varit i frölunda och träffat en boy... som jag har kontakt med hemligt haha så tänkter it nämna något här, men tyvärr så pallar jag inte med honom känns varken rättvist elr fel men men, it's like that :/
Iaf, back to reality ! Rayen & Ella berättade om ett nytt solaruim i gamle det finns ett likadant i Frölunda. Jag och Jenina vill ju bli solarium torsk så vi kollade ju snabbt upp det och drog dit idag och köpte ett månadskort diirekt och solade, blev faktiskt brun ! Jag som aldrig blir det, har även redan bokat tid för solning imorgon och så kommer det bli fram tills jag åker hem, ska döda mig själv med solning , ska bli riktig neger !

Imorgon blir det jobb också men ska försöka hinna blogga efteråt och jag veeet att jag skriver hemskt långa inlägg men ska bli ändring på det ska blogga oftare och kortare ! Så jalla lyssna på den sköna låten, puss och Gnight stalkers :)


-K

Kommentarer
Postat av: N.A

- Kul att du gillar designen :) <3

2011-04-08 @ 21:14:42
URL: http://theunwriitten.blogg.se/
Postat av: Kitty:)

OOOOM jag gillar den, den va gryyyyyyym <3

2011-04-09 @ 00:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0