Trååkiigt :/


Ligger i sängen o gör it ett piss, kollar Alla älskar Raymond.
Stör mig fortfarande på den där med snubben, att han fortfarande beter sig så.
Who gives a fuck, åker snart ändå.
Förresten fick reda på att jag och S ska på bröllop på tisdag när vi e i marocko, det e hennes morbrors bröllop :)
Det första ja ska göra när ja kmr till marocko e att köra en helkropps vaxning, sen gå på hamam och få body scrub o peeling o sånt, sen massage o ba ta hand om mig själv o njuta söööndeeeer ! Gå till sprit affären och köpa en massa gott gott, supa mig full ska också ske ! Sen vet man aldrig men dt e de som jag måste göra direkt hahaha ;)

-K



Gör som jag och tjäna pengar på din blogg, klicka här under och bli medlem !
Affiliator.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0