Sabrine/Marocko


Jaha, idag har absolut inte hänt så mycket,  gamla vanliga typ bara umgåtts med Sabrine. Just det Sabrine kanske jag ska ta o berätta lite om i o m att hon är en viktig karaktär i mitt liv. Hon är min bästa kompis och är ifrån Marocko. Jag och hon åker dit snart om 10 dagar och är där i exakt 1 månad fan va skönt att åka ner till värmen det e så fruktansvärt kallt här, usch !  hihu hon fyller år den 19 dec så dt blir o gå ut o klubba me henne i Casa och försöka hitta ngn snygg present till henne, aah jag vet e en riktigt hemsk vän men vet inte vad jag ska köpa så dt e bra att jag följer me till Maghrib så får hon välja ut något.
Det e faktiskt första ggn jag och hon reser ihop så länge så vi får väl se vad som händer, haha vi kommer garanterat bråka det gör vi alltid, haha jag har en idé och hon en annan haha :D
Nej men annars så e det bra emellan oss vi har alltid kul ihop, gör narr av folk och avslutar varandras meningar och tänker exakt likadant, samma smak på killar, kläder, ALLT ! Kan det bli bättre? Don't think so !
Thihi ;)

-K

Kommentarer
Postat av: Jenina

snygg är du !

2010-12-09 @ 15:15:10
Postat av: kitty

Tss, du är jenina :*

2010-12-09 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0