It's all about Kitty ;)

Jaha, äntligen sen Januari har jag fått en någorlunda snygg design lite småfel men dt fixar sig, kan iaf börja blogga nu ;) Mohahahaha !
Tycker riktigt synd om alla, vrf? Jo för att jag är en riktig BITCH !
Kommer skriva en hel del om min vardag o hela sanningen ska ner på bloggen och ibland kommer t o m namn nämnas :)

Iaf kan väl börja me o berätta lite om min dag idag, idag började dagen med att jag missade bussen till KD med 3 minuter så va tvungen o vänta till kl blev 9 och åkte till K-hamn o sen från K-hamn till KD skiiit bra verkligen !
Sedan när ja väl kom fram till skolan så kollade vi film på Svenska lektionen och ja började nästan gråta framför alla asso det va heeeemskt, jobbigt med tragiska slut ! Sen hade vi ju Turism mitt favvo ämne och höll på med montern där :) Fått nya kunder idag också, blatte tjejerna ifrån GL va intresserade så dem va nere o kollade på kajalen och snackade skit om människor HAHA !

 Efter dt drog jag, Jessica och Lina iväg och fika på Waynes och snackade lite om våra privatliv haha det var kul faktiskt :) Efteråt begav jag mig hemmåt och nu har ja bara legat i sängen o latat o glott på tv ;)


Nu ska ja sova, Gnight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0