Just stop it !

Men va fan e det för feeeel ? Nu får det väl ba vara nog ! Sluta vara så negativ o så jävla kall, vem fan orkar med såna människor ? Tänker sluta höra av mig överhuvudtaget så ska du få se hur jag är som person egentligen.. Är så trött på människor som ska va så egoistiska o bara tänka på sig själva när jag faktiskt försöker visa att jag bryr mig och jag är verkligen inte en sån människa som visar sånt så nu får dt vara bra ! Iiiifft !

Iaf sitter o snackar me underbara Rebecca Hultman, gud vad jag saknat henne och Pål inte träffat dem på evigheter vilket inte är bra  :/ Vi bestämde att dt var dags o ses när ja kmr tillbaka ifrån Marocko, längtar verkligen ! ♥
Jaha nu händer dt inte så himla mycket tänkte gå upp o packa lite, åker för fan om 4 dagar och ska va borta 1 månad så det e mycket o packa.
Senare vet ja inte vad som händer, DHW blir dt väl och Cougaar town I guess :)
Iaf, uppdaterar kanske senare, puss♥

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0