It's like that


Älskar den här bilden bara för att clowner borde ha ett leende på läpparna  o denna har it det. Känner igen mig själv väldigt mycket i bilden, folk tkr att jag e så rolig o sånt och alltid e glad när ja i själva verket it e dt egentligen:/
Iaf idag har dt it hänt så mycke direkt, ja och S höll på med montern och valt ut plats för mässan imorgon, vi gjorde även informations bladen :) Sen gjorde vi it så mycket, gick runt på stan, jag åkte hem och fixade fler saker till mässan imorgon , duschade o fixade mina naglar så dem e guldiga tills imorgon sen däckade jag och blev väckt för en stund sen som tur va ! Nu ska jag strax upp o platta mitt hår så jag har det klart till imorgon också !
Känner mig himla osäker nu också bara för att allt e som dt e , vågar it ge mig in i ngt iom att du gör mig såpass osäker verkligen att jag e rädd för o bli sårad, men men.
Kanske uppdaterar sen måste verkligen upp o platta håret!

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0