Flaws N' All



Underbart att du fortfarande tycker om mig lika mycket som du gjorde förr, även fastän jag va en riktig bitch emot dig ibland och alltid styrde och ställde med allt . Men nu räcker det, jo visst älskar jag dig men inte som förr, saker och ting har förändrats, jag & du har förändrats, vi e it dem vi än en gång var. Visst jätte hemskt och allt men det e sånt man får ta.
Jag har iaf fått nog vi måste kunna leva våra egna liv och ha ett riktigt seriöst förhållande med någon annan. Jobbigt att det ska bli så men vi lever 2 helt olika liv just nu.
Asso varenda ggn du märker att en kille får min uppmärksamhet mer än vanligt så ska du vara där och krångla och säga att vi borde satsa på oss igen och inte ge oss in i något som vi sedan inte kan ta oss ur, men jag vill inte ha dig på det sättet längre, jag e redo att gå vidare och det har jag varit länge men du har alltid varit där.
Jag har släppt taget och det borde du också göra :/

Iaf varit med S och Z idag inte gjort så mycket vi beställde pizza åkte hem till S åt och sedan plockade vi i ordning kläderna o sakerna som låg överallt.
Jag har kännt mig himla irriterad idag faktiskt bara för att D surar för att jag inte kunde komma och ska hålla på, det e så onödigt, som om jag yani inte vill vara med honom herreguuuuud !
Iaf nu blir dt chai med kanelstänger och csi, navy, 2 ½ men, Jims värld, alla älskar Raymond. Efteråt så antar jag att ja ska sova :) så om jag inte uppdaterar så säger jag Gnight nu :)

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0