'bout me hihu!

Haha jag tänkte faktiskt att jag ska ta o börja med o berätta lite skvaller om mig själv innan ja skvallrar lite om andra. Många ser mig nog som en dum jävla bitch som tror att hon är något, som alltid ska påpeka och kommentera allt som alltid ska synas på stan och alla måste veta vem jag är!
Att va sig själv är it att tro att man är något, människor är så rädda nuförtiden för att va sig själva för att it folk ska döma dem men va spelar det för roll? Så genom att va mig själv och för att ja säger till när något är fel så framstår jag som en bitch? Hmm, konstigt asso.
Ännu en sak också, jag vill it synas på stan och att alla ska veta vem jag är men det är inte heller mitt fel utan erat ! Om folk slutade prata om mig så skulle ja inte ens märkas på stan eller folk va rädda för mig eller något sådant. Asso ni reklamerar ju mig, lets face it ni fucking marknadsför mig så det är inte så konstigt att folk känner till mig.

Hmm, mer om mig jo jag höll på med en fucked up alban som ja började få känslor för som var en jävla idiot och trodde att han var något när han verkligen inte är något och som sedan utnyttjade mig och inte hörde av sig något mer men det var väl lika bra det, han va ju inte direkt bra på det if u know what I mean ^^ hahaha
Just nu har jag kontakt med en colombian faktiskt som ja tror skulle passa in i min "man" roll haha skit söt är han verkligen men man vet aldrig.

Asso egentligen jag skulle kunna skriva saker om mig i evigheter så vet ni vad kommentera ist och skriv vad ni vill veta så svarar jag på allt ist ;)

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0